Correction on RMTD article

There was a misprint in the article “‘Tweaked’ schedule needs work, say RMTD passengers” that appeared in the May 11-17, 2005, issue. RMTD had to give back not $25,000 of the ADA funds as reported, but the actual figure was $250,000. Also, the ADA money was not spent on mechanics and maintenance but for other purposes.

The Rock River Times regrets the error.

From the June 8-14, 2005, issue

Enjoy The Rock River Times? Help spread the word!